شنبه ۱۲ اسفند ۰۲

دانلود آموزش تصويري زبان آلماني نصرت (رايگان)

زبان نصرت،دانلود آموزش نصرت،آموزش رايگان زبان نصرت،زبان نصرت به صورت تضميني،خريد

دانلود آموزش تصويري زبان آلماني نصرت (رايگان)

۱۷,۱۲۸ بازديد

دانلود آموزش تصويري زبان آلماني نصرت (رايگان)

بعد از مدتها موسسه نصرت به درخواست مكرر دوستان زبان آلماني تصويري را روانه بازار كرده است .شما به راحتي به صورت تصويري با روزي ۳۰ دقيقه استفاده از اين پكيج از مقدماتي تا پيشرفته زبان آلماني را خواهيد آموخت و با آن صحبت خواهيد كرد.

آموزش زبان آلماني نصرت در حال حاضر از معروفترين و محبوبترين مجموعه هاي آموزش زبان آلماني به فارسي در ايران است. بسته آموزش آلماني نصرت به صورت تصويري زبان آلماني را از مقدماتي تا پيشرفته به شما آموزش مي دهد. هدف مجموعه آموزش زبان نصرت آلماني، صرفا آموزش لغات نيست بلكه آموزش تصويري و تقويت شنيدار و گفتار و همزمان آموزش جملات و لغات آلماني نيز هست. روش كار اين مجموعه به اين شكل است كه مي بايست زبان آموز هر روز يك درس را از اين مجموعه (در منزل يا بيرون از منزل) ببينيد و گوش دهد. از آنجايي كه اين مجموعه به صورت تصويري است، به راحتي مي توانيد ياد بگيريد و صحبت كنيد.

دوره مقدماتي و پيشرفته ـ  آموزش زبان نصرت آلماني در سه ماه با روزي ۳۰ دقيقه گوش كردن و يا نگاه كردن به هر درس روش استفاده آسان براي تمامي سنين با هر سطح آشنايي به زبان آلماني برگرفته شده از جديدترين متد آموزشي روز جهان

دانلود درس اول آموزش تصويري زبان آلماني نصرت

پسورد: www.7language.ir

دانلود رايگان آموزش زبان آلماني به روش نصرت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.