پنجشنبه ۱۰ اسفند ۰۲

۴ نكته مهم قبل از خريد آموزش زبان نصرت انگليسي (حتما بخوانيد!)

زبان نصرت،دانلود آموزش نصرت،آموزش رايگان زبان نصرت،زبان نصرت به صورت تضميني،خريد

۴ نكته مهم قبل از خريد آموزش زبان نصرت انگليسي (حتما بخوانيد!)

۷,۰۱۴ بازديد

۴ نكته مهم قبل از خريد آموزش زبان نصرت انگليسي (حتما بخوانيد!)

در اين پست تجربه شخصي خودم و چند تن از دوستانم كه در زبان انگليسي تقريبا به درجه استادي رسيده اند را به همراه چكيده اي از تحقيقات اخير انجام شده در زمينه يادگيري مكالمه انگليسي نصرت براي شما توضيح مي دهم.

احتمالا شما كه در حال خواندن اين پست هستيد، از آن دسته افرادي مي باشيد كه به دنبال يادگيري سريع و راحت مكالمه انگليسي بوده و به قول مجموعه آموزش زبان انگليسي نصرت، قرار است مكالمه را در ۹۰ روز ياد بگيريد. خب چند نكته هست كه مايلم قبل از اينكه خريد آموزش زبان نصرت را انجام دهيد، به شما گوشزد كنم.

۱- مزاياي مجموعه آموزش انگليسي نصرت؟

اگر قرار است مجموعه آموزش نصرت را خريداري كنيد احتمالا پرس و جو كرده ايد و مي دانيد كه يادگيري مكالمه زبان انگليسي (Conversation) نسبت به بقيه موضوعات زبان انگليسي مثل گرامر يا لغات، دشوار تر است. به همين دليل هم هست كه مجموعه آموزش زبان انگليسي نصرت، تاكيد زيادي بر آموزش آسان و سريع مكالمه انگليسي مي كند. آموزش مكالمه انگليسي در ۹۰ روز.

خب بايد گفت كه  در نرم افزار نصرت:

  • بسياري از كلمات، جملات و مكالمه هاي موجود در اين مجموعه، از آنهايي هستند كه در زبان انگليسي بسيار رايج بوده و با پختگي انتخاب شده اند (بنابراين در شرايط مختلف تحصيل، كار و مهاجرت حتي سفرهاي توريستي به شما كمك زيادي مي كند)
  • شرايط و موضوعات متنوعي در نرم افزار نصرت وجود دارد كه به شما امكان مكالمه در طيف گسترده اي از موضوعات را مي دهد (خريد، صحبت در باره آب و هوا،  بانك، اداره پست، تلفن، اينترنت، خدمات درماني، داروخانه، وضعيت هاي اضطراري و…)
  • بدون محدوديت سني 
  • يادگيري از طريق تمرين و تكرار (هرچقدر كه دوست داشته باشيد مي توانيد Back بزنيد و دوباره تمرينات را ببينيد)
  • قابل استفاده در موبايل و كامپيوتر (و اين يعني اينكه مرور زبان در هر زمان و مكاني ساده تر مي شود)

و مزاياي ديگري كه در توضيحات خود مجموعه داده شده است و من از آن رد مي شوم. اين ها فوايد و سودمندي هاي تاييد شده و مشخص اين مجموعه آموزش زبان انگليسي هستند. اما…

۲- معايب مجموعه آموزش زبان نصرت؟

در كنار مزيت هاي نرم افزار نصرت، معايبي نيز وجود دارند كه در سرتاسر اينترنت كسي به آن اشاره نمي كند! و كسي به شما نمي گويد كه روش درست استفاده از مجموعه آموزش زبان نصرت چيست؟

اما من و تحقيقات انجام شده به شما مي گوييم كه:

  • هر زبان آموزي، روش هاي خاص خود را براي يادگيري زبان انگليسي دارد، پس لزوما متد آموزش زبان انگليسي نصرت بهترين متد براي شما نيست. و بايد بهترين راه هاي آموزش زبان انگليسي را هم مرور كنيد.
  • نرم افزار آموزش زبان نصرت به تنهايي براي تقويت زبان انگليسي شما كافي نيست و در كنار آن بايد از روش هاي مكمل يادگيري استفاده كنيد.
  • اين مجموعه نرم افزاري معمولا ترجمه فارسي كلمات و جملات را هم براي شما بصورت آماده نمايش مي دهد. (حتما و حتما! معاني فارسي را خودتان توسط ديكشنري پيدا كنيد و در ليستي يادداشت كنيد وگرنه در يادگيري زبان انگليسي تنبل مي شويد و فرآيند يادگيري شما بسيار طولاني تر خواهد شد)
  • اخيرا بسياري از وبسايت ها بخش هايي از اين مجموعه را بدلايل مختلف فيل-تر يا حذف مي كنند و مجموعه ناقصي را به خريداران ارائه مي كنند. يعني متد آموزشي را ناقص مي كنند. ضمنا، مجموعه هايي كه تحت عناوين نصرت ۱ و ۲ و ۳ ارائه مي شوند از كيفيت هاي لازم و در حد نصرت صادراتي و تصويري برخوردار نيستند. حتما موقع خريد دقت كنيد كه جديدترين نسخه نصرت را خريداري كنيد.

پس در كنار مزاياي بي شمار اين مجموعه، معايب اين چنيني هم وجود دارد كه راه حل آنها ذكر شد.

۳- در كنار استفاده از مجموعه آموزش زبان نصرت چه بايد كرد؟

بايد از روش هاي مكمل استفاده كنيد، مثلا همانگونه كه گفته شد، به معاني نگاه نكنيد و خودتان دنبال پيدا كردن شان باشيد (اين را نتايج تحقيقات جديد مي گويد) تا ماندگاري كلمات و جملات در ذهن تان بيشتر شود.

همچنين اين مجموعه مكالمه شما را قوي مي كند ولي در كنار آن نياز است نرم افزارهايي تهيه كنيد كه با تجربه چند ساله و انجام جستجو در بهترين موسسات آموزش زبان انگليسي گلچين شده اند. هر چه ابزارهاي يادگيري شما اصولي تر و علمي تر باشند، يادگيري تان سريع تر، پايدار تر و بسيار راحت تر خواهد بود.

۴- هزينه و زمان لازم براي مجموعه آموزش زبان نصرت؟

طبق موضوعي كه خود مجموعه مطرح مي كند زمان لازم براي يادگيري مكالمه در متد نصرت برابر ۹۰ روز است اما اين موضوع بستگي به شما دارد. ممكن است با روش هاي ذكر شده مكالمه را در نصف اين زمان ياد بگيريد، ممكن هم هست كه وقت كافي را براي تمرين نرم افزار نگذاريد و زمان بندي اين نرم افزار را تغيير دهيد كه همين زمان بندي نصرت در واقع نيمي از مزيت اين بسته است! پس در رعايت زمان بندي دقت كنيد و هر روز يك زمان خاص براي تمرين اين مجموعه كنار بگذاريد و به آن پايبند بمانيد. (بسيار مهم!)

پس سعي كنيد حتما نكات مهم مطرح شده را رعايت كنيد تا يادگيري زبان انگليسي براي تان راحت تر شود نه سخت تر.

منبع: چرب زبان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.