شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

دانلود آموزش زبان روسي به روش نصرت

زبان نصرت،دانلود آموزش نصرت،آموزش رايگان زبان نصرت،زبان نصرت به صورت تضميني،خريد

دانلود آموزش زبان روسي به روش نصرت

۲۷,۴۱۰ بازديد

مزيت متد نصرت و آموزش زبان روسي با نصرت، يادگيري يك زبان در عمل است. بيشتر از زبان شناسان عقيده دارند كه موثرترين روش يادگيري يك زبان خارجي سفر به كشور يا مكاني است كه به آن زبان گفتگو مي كنند. بودن در محيط آن زبان و شنيدن و صحبت كردن با مردم كمك شاياني به يادگيري زبان مي كند. اين مجموعه نيز اين شرايط را براي زبان آموز فراهم مي كند. علاوه بر اين قواعد زبان را به طور عميق و دروني ياد مي دهد و بدون نياز به اينكه توجه كنيد، تمام مسائل و قواعد زبان را به صورت ناخودآگاه ياد خواهيد گرفت.

– استفاده از زمان بندي تصاعدي براي به حافظه سپردن كلمات و جملات، در متد نصرت مطالب به صورت حساب شده اي تكرار مي گردند تا هماهنگ با الگوي حافظه انسان به خاطر سپرده شوند (بر پايه لايتنر)

– اصل پيش بيني (آموزش زبان نصرت سوال از زبان آموز بر مبناي مطالب يادگرفته شده جديد)

– برنامه بر پايه يادگيري زنده: قرار دادن زبان آموز در موقعيت هاي واقعي و روزمره براي آموختن مطالب و تمرين آنها.، شبيه شرايطي كه فرد در كشور مورد نظر حضور فيزيكي دارد. برمبناي متد نصرت، هر زبان يك هسته كلامي دارد كه با آموختن مجموعه لغات هسته آن كه بيشترين كاربرد را در زبان دارند تا ۸۰% زبان را مي توان آموخت و صحبت كرد بدون آنكه ذهن را با تعداد زيادي كلمات با كاربرد كم پر كرد. وجود اصلي ترين لغات روسي نصرت را به مجموعه اي بسيار مفيد براي همه زبان آموزان تبديل كرده است.

دانلود درس اول از سطح مقدماتي آموزش زبان روسي نصرت  (حجم ۲۴ مگابايت)

دانلود درس دوم از سطح مقدماتي آموزش زبان روسي نصرت  (حجم ۲۲ مگابايت)

دانلود درس سوم از سطح مقدماتي آموزش زبان روسي نصرت  (حجم ۲۳ مگابايت)

پسورد: www.7language.ir

توجه : به دليل حفظ كپي رايت محصولات داخلي و رعايت قوانين اينترنتي, تنها سه درس اول هر سطح جهت نمونه براي دانلود قرار داده شده اند. مي توانيد اين محصول را به صورت اوريجينال از همين صفحه, خريداري كنيد.

برنامه‌های آموزش زبان روسی امروزه از تنوع بسیاری برخوردارند و به وسیله‌ی این برنامه‌ها، افراد می‌توانند به راحتی و با روش‌های متنوع، زبان روسی را یاد بگیرند. این برنامه‌ها معمولاً شامل ترکیبی از درس‌های صوتی و تصویری، تمرین‌های نوشتاری و گفتاری، بازی‌های تعاملی، و موارد دیگر می‌شوند. علاوه بر این، برنامه‌های آموزش زبان روسی اغلب از روش‌های تدریس مبتنی بر فرهنگ و تاریخ روسیه نیز استفاده می‌کنند تا دانشجویان را با فرهنگ و زندگی روزمره مردم روسیه آشنا کنند و از طریق آنها بهترین تجربه‌ی یادگیری زبان روسی را فراهم کنند.

 

این برنامه آموزش زبان روسی معمولاً به طور خاص برای انواع دانشجویان، از جمله مبتدیان، متوسطین و پیشرفته‌ها طراحی شده‌اند، تا هر فرد بر اساس سطح مهارتی خود بتواند بهترین برنامه آموزشی را انتخاب کند. همچنین، برنامه‌های آموزش زبان روسی به طور معمول با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن و ابزارهای آموزشی هوش مصنوعی و مجازی همراه شده‌اند تا به دانشجویان کمک کنند بهترین نتیجه را در کمترین زمان ممکن بدست آورند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.