جمعه ۱۱ اسفند ۰۲

دانلود رايگان آموزش زبان يوناني نصرت

زبان نصرت،دانلود آموزش نصرت،آموزش رايگان زبان نصرت،زبان نصرت به صورت تضميني،خريد

دانلود رايگان آموزش زبان يوناني نصرت

۶,۵۱۴ بازديد

 دانلود رايگان آموزش زبان يوناني نصرت

مجموعه آموزشي نصرت، زبان يوناني را به كمك زبان فارسي آموزش مي دهد و تمامي كلمات و جملات زبان يوناني آن با ترجمه فارسي بيان مي شود تا زبان آموزان به راحتي متوجه آموزش شوند. آموزش اين مجموعه به اين صورت است كه: ابتدا مكالمه اي پخش مي شود، سپس بر روي معني و تلفظ لغات و كلمات يوناني تاكيد مي كند.

زبان نصرت يوناني جديدترين و كاملترين مرجع آموزش زبان يوناني براي فارسي زبانان بوده كه توسط موسسه نصرت توليد و منتشر شده است .
اين مجموعه به صورت صوتي بوده و فايل هاي داراي فرمت MP3 دارد كه هر هنرجو به راحتي مي تواند بر روي هر دستگاهي كه قابليت پخش ام پي تري دارد نصب كرده و استفاده كند.

در روش آموزش زبان نصرت هنر آموز اول به درس هاي اموزش داده شده توسط مدرس به زبان يوناني گوش مي دهد سپس معني و توضيحات مكالمه گفته شده به زبان فارسي بيان ميگردد.در اين روش شما با قرار گيري در يك محي كاملا تعاملي و دوجانبه با مدرس به گونه اي زبان يوناني را يادمي گيريد كه گويي از ابتدا در يك كشور يوناني زبان به دنيا امده ايد و به زبان يوناني صحبت مي كرده ايد.

از لينك هاي زير دانلود نماييد

دانلود رايگان درس اول آموزش زبان يوناني نصرت (حجم 28 مگابايت)

دانلود رايگان درس دوم آموزش زبان يوناني نصرت (حجم 44 مگابايت)

پسورد: www.7language.ir

خريد آموزش كامل زبان يوناني نصرت

توجه : به دليل حفظ كپي رايت محصولات داخلي و رعايت قوانين اينترنتي, تنها دو درس جهت نمونه براي دانلود قرار داده شده اند. مي توانيد اين محصول را به صورت اورجينال با كليك بر روي بنر بالا , خريداري كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.