پنجشنبه ۱۰ اسفند ۰۲

خريد آموزش زبان انگليسي نصرت ويژه كودكان

زبان نصرت،دانلود آموزش نصرت،آموزش رايگان زبان نصرت،زبان نصرت به صورت تضميني،خريد

خريد آموزش زبان انگليسي نصرت ويژه كودكان

۶,۳۸۰ بازديد

خريد آموزش زبان انگليسي نصرت ويژه كودكان

    آموزش زبان انگليسي نصرت ويژه كودكان ۵ تا ۱۲ سال

آموزش زبان انگليسي نصرت ويژه كودكان ۵ تا ۱۲ سال در ۳۰ روز موسسه نصرت جديدترين روش يادگيري زبان انگليسي همراه با فلش كارت و تمرين تقويت حافظه و… ميباشد.
مشخصات مجموعه آموزش زبان انگليسي نصرت ويژه كودكان:

 دروس آموزش ربان انگليسي براي كودكان و نوجوانان در روش نوين آموزشي نصرت به صورت فايل هاي صوتي آماده شده است و شما براي يادگيري آنها تنها و تنها نياز به گوش دادن به اين فايل هاي صوتي داريد. در اين آموزش ها با تكرار هاي هوشمندانه و برنامه ريزي شده و برگشتي، لهجه فرزند دلبند شما از ابتدا به درستي شكل گرفته و به طور خودكار قواعد بيشمار زبان انگليسي را در عمل فرا خواهيد گرفت و باپس از 30 روز انگليسي را به آساني حرف ميزند و ميفهمد.

اين محصول به صورت اورجينال از فروشگاه ارائه ميشود و شماره مجوز در توضيحات درج گرديده

buy

 

( هزينه نيم ساعت كلاس خصوصي را پرداخت كنيد و زبان انگليسي را به كودكان بياموزيد)

    تمرين و تقويت حافظه در حين يادگيري
    دوره مقدماتي و پيشرفته آموزش مكالمه به زبان انگليسي و يادگيري آن تنها در ۳۰ روز با گوش دادن هر درس با روزي ۳۰ دقيقه
    قابل استفاده براي كودكان ۵ تا ۱۲ سال با هر سطح از آشنايي با زبان انگليسي
    برگرفته شده از جديدترين روش آموزش زبان در جهان
    تكرار مطالب در فواصل زماني مختلف
    آموزش و مكالمه به زبان انگليسي بيش از ۸ ساعت شامل محاوره ، آشنايي با لغات ، آموزش حروف اضافه و آشنايي با جمله سازي
    به همراه فلش كارت آموزش زبان

كليه دروس ارائه شده در اين مجموعه به صورت فايل هاي صوتي ارائه شده است و كودكان شما براي يادگيري آنها فقط و فقط نياز به گوش دادن اين فايل ها دارند.

در اين بسته آموزشي با استفاده از تكرارهاي هوشمندانه و برگشتي ، لهجه شما از پايه و به صورت كاملا اصولي شكل گرفته و به طور اتوماتيك با قواعد زبان آشنا خواهيد شد.

شنيدن و ديدن درس هاي ارائه شده در اين مجموعه بسيار لذت بخش و پرانرژي بوده و به طور مداوم از شما تمرين هايي ميخواهد (تكرار برخي از جملات) كه خود اين مساله براي شما بسيار هيجان انگيز و لذت بخش خواهد بود.

اين دوره آموزش از سطح ابتدايي تا سطح پيشرفته ، بدون نياز به استفاده از كتاب ، كودكان شما را در فراگيري زبان انگليسي كمك خواهند كرد.

در ابتداي آموزش يك مكالمه پخش خواهد شد ، سپس بر روي تك تك كلمات و جملات مكالمه تاكيد شده و معني و طرز تلفظ آنها آموزش داده ميشود.

اين دوره آموزشي در ۳۰ درس جداگانه ارائه شده است.

آموزش مكالمه زبان انگليسي به صورت كلمه به كلمه و تكرار كلمات همراه با گوينده و ساختن جمله با كلمات بيان شده در حافظه موقت قرار گرفته و تكرار در ادامه دروس و يادآوري آنها در فواصل زماني معين شده باعث ميشود اطلاعات از حافظه كوتاه مدت به حافظه بلند مدت انتقال پيدا كرده و محفوظات ماندگار گردد.
مزيت هاي استفاده از اين بسته آموزشي:

    مزيت اين روش ، يادگيري زبان به صورت كاملا عملي است. بسياري از اساتيد آموزش زبان نصرت بر اين باور هستند كه مناسب ترين روش براي يادگيري زبان اين است كه به كشور مورد نظر سفر كرده و مدتي در بين مردم زندگي كرد.
    اين بسته آموزشي اين مشكل را حل كرده است و نيازي به سفر كردن به يك كشور ديگر نيست.علاوه بر اين كودكان شما با استفاده از اين بسته آموزش زبان قواعد را به شكل بسيار عميق و دروني آموزش خواهند ديد و بدون آن كه متوجه شويد قواعد ابتدايي زبان را به صورت ناخودآگاه فرا خواهند گرفت.
    يادآوري بين زماني مندرج (بر پايه قواي ذهني و به خاطرسپاري اطلاعات جديد در كودكان)
    اصل پيش بيني (پرسش از كودك بر اساس آموخته هاي جديد)
    برنامه بر پايه يادگيري زنده : بكار گرفتن زبان آموز در موقعيت هاي روزمره واقعي براي يادگيري و تمرين آموخته ها است ، درست مثل اينكه در يك كشور بيگانه حضور فيزيكي داريد.
    بر اساس اين روش در هر زباني يك هسته كلامي وجود دارد كه با يادگيري مجموعه لغاتي كه بيشترين و ضروري ترين كاربرد را دارند و بدون اينكه مغز را با اطلاعات غير ضروري و لغات كم كاربرد پر كرد زبان را آموخت.

اين محصول به صورت اورجينال از فروشگاه ارائه ميشود و شماره مجوز در توضيحات درج گرديده

buy

 

( هزينه نيم ساعت كلاس خصوصي را پرداخت كنيد و زبان انگليسي را به كودكان بياموزيد)

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.