پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

دانلود رايگان آموزش زبان تايلندي نصرت

زبان نصرت،دانلود آموزش نصرت،آموزش رايگان زبان نصرت،زبان نصرت به صورت تضميني،خريد

دانلود رايگان آموزش زبان تايلندي نصرت

۹,۴۴۲ بازديد

دانلود رايگان آموزش زبان تايلندي نصرت

آموزش زبان نصرت تايلندي يك مجموعه 30 جلسه اي مي باشد كه داراي فايل هاي صوتي با فرمت MP3 بوده و هر جلسه آموزش حدود 30 دقيقه مي باشد كه زبان آموز ابتدا به درس هاي ارائه شده گوش مي دهد، اين درس ها به زبان اصلي (تايلندي) بيان مي شوند در اين مرحله از آموزش از مدرس هاي تايلندي زبان استفاده شده است تا زبان آموز بدون كوچكترين لهجه اضافه و يا تلفظ اشتباهي درس را ياد بگيرد، توجه به اين نكته بسيار ضروري مي باشد كه در اين روش به دليل عدم نمايش شكل كلمات شما فقط با گوش دادن به بيان مدرس به تلفظ صحيح كلمه پي برده و بدون هيچ گونه شكل گيري لهجه اضافه و يا برداشت اشتباهي زبان را مي آموزيد به همين دليل همانند يك فردي كه در تايلند به دنيا امده مي توانيد صحبت كنيد، در ادامه اموزش معناي دروس و هم چنين نكات مختلف كه در تلفظ و صحبت كردن لازم مي باشد به زبان فارسي گفته شده و از زبان اموز خواسته م شود به تكرار اين درس ها بپردازد.

بيش از 12 ساعت آموزش زبان نصرت شامل محاوره ، آشنايي با لغات ، آموزش حروف اضافه ، آشنايي با جمله سازي دروس در اين سيستم آموزشي به صورت فايلهاي صوتي آماده شده است و شما براي يادگيري آنها تنها و تنها نياز به گوش دادن به اين فايلهاي صوتي داريد .در اين آموزشها با تكرار هوشمندانه و برگشتي ،لهجه شما از ابتدا لهجه درستي شكل گرفته و به طور خودكار قواعد بيشمار زبان را در عمل فرا خواهيد گرفت . شنيدن دروس اين مجموعه بسيار لذت بخش و پر انرژي است و به طور مداوم از شما تمريناتي ميخواهد (تكرار برخي از جملات )كه خود اين مساله براي شما بسيار لذت بخش و هيجان انگيز خواهد بود .
اگر تا اندازه اي به زبان تايلندي مسلط باشيد ،اين دوره دوره آموزشي از سطح مبتد ي تا عالي ، بدون استفاده از كتاب ،شما را در يادگيري زبان تايلندي كمك خواهد كرد.

از لينك هاي زير دانلود نماييد

دانلود رايگان درس اول آموزش زبان تايلندي نصرت (حجم ۲۵ مگابايت)

دانلود رايگان درس دوم آموزش زبان تايلندي نصرت (حجم ۲۰ مگابايت)

پسورد: www.7language.ir

توجه : به دليل حفظ كپي رايت محصولات داخلي و رعايت قوانين اينترنتي, تنها دو درس جهت نمونه براي دانلود قرار داده شده اند. مي توانيد اين محصول را به صورت اورجينال با كليك بر روي بنر بالا , خريداري كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.