پنجشنبه ۱۰ اسفند ۰۲

دانلود متن آموزش زبان آلماني نصرت

زبان نصرت،دانلود آموزش نصرت،آموزش رايگان زبان نصرت،زبان نصرت به صورت تضميني،خريد

دانلود متن آموزش زبان آلماني نصرت

۲۳,۶۲۹ بازديد

دانلود متن آموزش زبان آلماني نصرت

آموزش زبان آلماني با نصرت، يادگيري يك زبان در عمل است. بيشتر از زبان شناسان عقيده دارند كه موثرترين روش يادگيري يك زبان خارجي سفر به كشور يا مكاني است كه به آن زبان گفتگو مي كنند. بودن در محيط آن زبان و شنيدن و صحبت كردن با مردم كمك شاياني به يادگيري زبان مي كند. اين مجموعه نيز اين شرايط را براي زبان آموز فراهم مي كند. علاوه بر اين قواعد زبان را به طور عميق و دروني ياد مي دهد و بدون نياز به اينكه توجه كنيد، تمام مسائل و قواعد زبان را به صورت ناخودآگاه ياد خواهيد گرفت.

– استفاده از زمان بندي تصاعدي براي به حافظه سپردن كلمات و جملات، در متد نصرت مطالب به صورت حساب شده اي تكرار مي گردند تا هماهنگ با الگوي حافظه انسان به خاطر سپرده شوند (بر پايه لايتنر)

– اصل پيش بيني (سوال از زبان آموز بر مبناي مطالب يادگرفته شده جديد)

– برنامه بر پايه يادگيري زنده: قرار دادن زبان آموز در موقعيت هاي واقعي و روزمره براي آموختن مطالب و تمرين آنها.، شبيه شرايطي كه فرد در كشور مورد نظر حضور فيزيكي دارد. برمبناي متد نصرت، هر زبان يك هسته كلامي دارد كه با آموختن مجموعه لغات هسته آن كه بيشترين كاربرد را در زبان دارند تا ۸۰% زبان را مي توان آموخت و صحبت كرد بدون آنكه ذهن را با تعداد زيادي كلمات با كاربرد كم پر كرد. وجود اصلي ترين لغات آلماني نصرت را به مجموعه اي بسيار مفيد براي همه زبان آموزان تبديل كرده است.

آموزش زبان نصرت براي موبايل و تمام دستگاهها به راحتي قابل استفاده است. نسخه اي كه در اين سايت به فروش مي رسد، نسخه صادراتي اين محصول، داراي كيفيت صداي عالي، و همچنين بخش جديد مكالمات روزمره و ضروري آلماني (عناوين آن در ادامه متن قرار دارد) مي باشد.

لينك زير را جهت دانلود انتخاب كنيد

 دانلود متن پنج درس ابتدايي آموزش زبان نصرت آلماني

پسورد: www.7language.ir

دانلود رايگان آموزش زبان آلماني به روش نصرت

بورسیهDeutschlandstipendium (بورس تحصیلی DAAD آلمان)

  • لینک بورسیه تحصیلی
  • میزان بورسیه تحصیلی: 300 یورو در ماه
  • مدارک مورد نیاز: لیسانس، فوق لیسانس و دکتری

بورسیه Deutschlandstipendium یا بورسیه DAAD توسط دولت فدرال و برخی حامیان خصوصی تأمین می شود. بورسیه DAAD بهترین کمک هزینه تحصیلی در آلمان برای دانشجویان بین المللی محسوب می شود. دریافت این بورسیه بر اساس شایستگی افراد است، به طوری که به دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در دانشگاه های آلمان که دارای سوابق علمی با درجه عالی هستند، اعطا می شود. کدام آموزشگاه زبان آلمانی بهتر است؟

مسئولیت بررسی و انتخاب متقاضیان دریافت این بورسیه به عهده خود دانشگاه های کشور آلمان است. اگر می خواهید که این کمک هزینه تحصیلی را دریافت کنید، باید دانشگاه انتخابی خود را بررسی کنید و ببینید که دانشگاه مورد نظرتان، این بورسیه را ارائه می دهد یا خیر، سپس درخواست خود را ارسال کرده و مراحل پذیرش را ادامه دهید. مدارک مورد نیاز و تاریخ ارسال آنها به دانشگاه انتخابی شما بستگی دارد. در نهایت، شما باید سوابق تحصیلی قابل قبول به آنجا ارائه دهید که شامل مشارکت های اجتماعی و دستاوردهای شخصی شما نیز می شود.

بورسیه تحصیلی آلمان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.