جمعه ۱۱ اسفند ۰۲

خريد آموزش زبان ارمني نصرت

زبان نصرت،دانلود آموزش نصرت،آموزش رايگان زبان نصرت،زبان نصرت به صورت تضميني،خريد

خريد آموزش زبان ارمني نصرت

۹,۹۸۸ بازديد

خريد آموزش زبان ارمني نصرت

يكي ديگر از مزاياي آموزش زبان شنيداري به دليل اين كه زبان آموز هيچ گونه كلمه يا بازخورد اضافه را نمي بيند يا نمي شنود به صورت كاملا روان و صحيح همانند فردي كه در كشور ارمنستان به دنيا آمده است صحبت مي كند. در طي آموزش ابتدا شنونده درس جديد را به زبان ارمني گوش مي دهد سپس معنا و كاربرد ان را به زبان فارسي گوش مي كند و به دستورات و نكات مدرس تكرار را انجام مي دهد به صورتناخود آگاه شما در اين تكرار و گوش ددن آموزش مي بينيد ، در آموزش زبان ارمني نصرت شما به مكالمات و صحبت هاي روزانه كاملا مسلط مي شويد و به راحتي مي توانيد كارهاي روزانه و روزمره خود را انجام دهيد.

 

7language-ir-a

آموزش زبان ارمني نصرت يكي از معروف ترين مجموعه هايي است كه جهت آموزش كامل زبان ارمني براي شما عزيزان فراهم گرديده است و بر روي تمامي مهارت هاي زبان ارمني شامل گويش، تلفظ و مكالمات تاثير بسزايي دارد. اين مجموعه برگرفته از جديدترين متد آموزشي روز دنياست. با اين مجموعه شما مي توانيد در هر مكان و موقعيتي كه هستيد مكالمه ارمني خود را تقويت كنيد زيرا اين بسته قابل اجرا بر روي كامپيوتر، موبايل و دي وي دي پلير (DVD Player) و MP3 مي باشد. مجموعه اي كه در اين سايت براي شما فراهم كرده ايم، آخرين و كامل ترين نسخه ارمني نصرت است كه داراي ۳۰ درس و همراه با آموزش مكالمات صوتي زبان ارمني نصرت است. اين مجموعه داراي فايل MP3 است كه از بارزترين مشخصه هاي اين مجموعه كيفيت صداي عالي آن مي باشد.

buy

( هزينه يك ساعت كلاس خصوصي را پرداخت كنيد و زبان ارمني را كامل فرابگيريد)

دوره اموزش ارمني نصرت آميخته با متد لايتنر است

و با تقويت حافظه دروس به حافظه بلند مدت شما هدايت ميشوند

۳۰ روز تمرين ارمني در هر روز ۳۰ دقيقه مساويست با تسلط به مكالمه زبان

armenian-flag

بالغ بر دوازده ساعت آموزش زبان ارمني با تاكيد ويژه بر مكالمه زبان ارمني

 

درس هاي مجموعه قابل استفاده در تمامي دستگاه هاي پخش صوتي از قبيل موبايل و دستگاه هاي خانگي و كامپيوتر ميباشند.
آموزش قدم به قدم مكالمه زبان ارمني اكنون در ايران در اختيار شماست …

دريك ماه با روزي ۳۰ دقيقه گوش كردن به هر درس روش استفاده آسان برايس تمامي سنين با هر سطح آشنايي به زبان ارمني
برگرفته شده از جديدترين متد آموزشي روز جهان     
تمركز و تقويت حافظه در ضمن يادگيري
تكرار مطالب در فواصل زماني مختلف

بيش از ۱۲ ساعت آموزش شامل محاوره ، آشنايي با لغات ، آموزش حروف اضافه ، آشنايي با جمله سازي دروس در اين سيستم آموزشي به صورت فايلهاي صوتي آماده شده است و شما براي يادگيري آنها تنها و تنها نياز به گوش دادن به اين فايلهاي صوتي داريد .در اين آموزشها با تكرار هوشمندانه و برگشتي ،لهجه شما از ابتدا لهجه درستي شكل گرفته و به طور خودكار قواعد بيشمار زبان را در عمل فرا خواهيد گرفت . شنيدن دروس اين مجموعه بسيار لذت بخش و پر انرژي است و به طور مداوم از شما تمريناتي ميخواهد (تكرار برخي از جملات )كه خود اين مساله براي شما بسيار لذت بخش و هيجان انگيز خواهد بود .

اگر تا اندازه اي به زبان ارمني مسلط باشيد ،اين دوره دوره آموزشي از سطح مبتد ي تا عالي ، بدون استفاده از كتاب ،شما را در يادگيري زبان ارمني كمك خواهد كرد.
در ابتدا مكالمه اي پخش ميشود ،سپس روي تك تك لغات و جملات مكالمه تاكيد شده و معني و طرز تلفظ آنها آموزش داده ميشود.
اين دوره آموزشي شامل ۳۰ درس جداگانه ميباشد .

آموزش مكالمه زبان بصورت كلمه به كلمه و تكرار كلمات همراه با گوينده و ساختن جمله با كلمات بيان شده در حافظه موقت قرار گرفته و تكرار در ادامه دروس و يادآوري آنها در فواصل زماني تعيين شده باعث ميگردد اطلاعات از حافظه اصلي منتقل گردد و محفوظات ماندگار شوند.

مزيت اين شيوه آموزشي چيست ؟
مزيت اين روش يادگيري عملي يك زبان است . بسياري از استادان زبان بر اين باورند كه بهترين روش يادگيري يك زبان خارجي اين است كه به آن كشور سفر كنيد و مدتي را در بين مردم آنجا سپري كنيد . اين مجموعه اين مساله را براي شمافراهم مي كند. افزون بر اين قواعد زبان را به شكل بسيار عميق و دروني آموزش ميدهد و شما بدون اينكه متوجه شويد تمام قواعد زبان را ناخود آگاه فرا خواهيد گرفت.

يادآوري بين زمان مندرج (بر پايه ي قواي ذهني و به خاطر سپري اطلاعات جديد در بزرگسالان )
اصل پيش بيني (پرسش از دانشجوبر اساس آموخته هاي جديد )

برنامه بر پايه يادگيري زنده : بكار گرفتن دانشجو در موقعيتهاي روزمره و واقعي براي يادگيري و تمرين آموخته ها است درست به مانند اينكه در كشور بيگانه حضور فيزيكي داريد . بر اساس اين روش در هر زباني يك هسته كلامي وجود دارد كه با فراگيري مجموعه لغاتي كه بيشترين و ضروري ترين كاربرد را در هر زباني دارند ميتوان بي آنكه مغز را با لغات غير ضروري و اطلاعات غير كاربردي انباشته كرد زبان را آموخت.

7language-ir

از آنجايي كه مجموعه آموزشي نصرت مخاطب و طرفداران زيادي دارد، اين مجموعه به ۲۵ زبان زنده دنيا توليد شده است. همچنين آموزش مجموعه نصرت از طريق فايل هاي صوتي صورت مي گيرد كه زبان آموزان مي توانند در مدت زمان كمي تلفظ و لهجه زبان ارمني را بياموزند. آموزش زبان ارمني به شيوه نصرت باعث تقويت حافظه و مهارت يادگيري در حين آموزش مي شود. اغلب زبان آموزان به دنبال آموزش زبان ديگر همراه با زبان فارسي مي باشند. مجموعه آموزشي نصرت هم يكي از بهترين و معروف ترين مجموعه هاي آموزش همراه با زبان فارسي مي باشد كه موردپسند بسياري از زبان آموزان واقع شده است. آموزش اين مجموعه بسيار ساده و لذت بخش مي باشد.

توجه كنيد: اين محصول داراي گارانتي بدون قيد و شرط فروشگاه با ضمانت بازگشت پول و يا تعويض ميباشدپس با اطمينان خريد كنيد.

اين محصول به صورت اورجينال از فروشگاه ارائه ميشود و شماره مجوز در توضيحات درج گرديده

buy

( هزينه يك ساعت كلاس خصوصي را پرداخت كنيد و زبان ارمني را كامل فرابگيريد)

 شماره تماسهاي پشتيباني فروشگاه روي فاكتور خريد شما درج گرديده  كه هم به آدرس شما و ايميل شما ارسال ميشوند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.