جمعه ۱۱ اسفند ۰۲

دانلود رايگان آموزش زبان ارمني نصرت

زبان نصرت،دانلود آموزش نصرت،آموزش رايگان زبان نصرت،زبان نصرت به صورت تضميني،خريد

دانلود رايگان آموزش زبان ارمني نصرت

۲۲,۰۴۰ بازديد

دانلود رايگان آموزش زبان ارمني نصرت

بيش از 12 ساعت آموزش زبان ارمني شامل محاوره ، آشنايي با لغات ، آموزش حروف اضافه ، آشنايي با جمله سازي دروس در اين سيستم آموزشي به صورت فايلهاي صوتي آماده شده است و شما براي يادگيري آنها تنها و تنها نياز به گوش دادن به اين فايلهاي صوتي داريد .در اين آموزشها با تكرار هوشمندانه و برگشتي ،لهجه شما از ابتدا لهجه درستي شكل گرفته و به طور خودكار قواعد بيشمار زبان را در عمل فرا خواهيد گرفت . شنيدن دروس اين مجموعه بسيار لذت بخش و پر انرژي است و به طور مداوم از شما تمريناتي ميخواهد (تكرار برخي از جملات )كه خود اين مساله براي شما بسيار لذت بخش و هيجان انگيز خواهد بود .

اگر تا اندازه اي به زبان ارمني مسلط باشيد ،اين دوره دوره آموزشي از سطح مبتد ي تا عالي ، بدون استفاده از كتاب ،شما را در يادگيري زبان ارمني كمك خواهد كرد.
در ابتدا مكالمه اي پخش ميشود ،سپس روي تك تك لغات و جملات مكالمه تاكيد شده و معني و طرز تلفظ آنها آموزش داده ميشود.
اين دوره آموزشي شامل 30 درس جداگانه ميباشد .

آموزش زبان نصرت ارمني يكي از معروف ترين مجموعه هايي است كه جهت آموزش كامل زبان ارمني براي شما عزيزان فراهم گرديده است و بر روي تمامي مهارت هاي زبان ارمني شامل گويش، تلفظ و مكالمات تاثير بسزايي دارد. اين مجموعه برگرفته از جديدترين متد آموزشي روز دنياست. با اين مجموعه شما مي توانيد در هر مكان و موقعيتي كه هستيد مكالمه ارمني خود را تقويت كنيد زيرا اين بسته قابل اجرا بر روي كامپيوتر، موبايل و دي وي دي پلير (DVD Player) و MP3 مي باشد. مجموعه اي كه در اين سايت براي شما فراهم كرده ايم، آخرين و كامل ترين نسخه ارمني نصرت است كه داراي ۳۰ درس و همراه با آموزش مكالمات صوتي زبان ارمني نصرت است. اين مجموعه داراي فايل MP3 است كه از بارزترين مشخصه هاي اين مجموعه كيفيت صداي عالي آن مي باشد.

دانلود درس اول از سطح مقدماتي مجموعه آموزش زبان ارمني نصرت – فايل صوتي (حجم ۲۰ مگابايت)

دانلود درس دوم از سطح مقدماتي مجموعه آموزش زبان ارمني نصرت – فايل صوتي (حجم ۲۱ مگابايت)

پسورد: www.7language.ir

توجه : به دليل حفظ كپي رايت محصولات داخلي و رعايت قوانين اينترنتي, تنها يك درس جهت نمونه براي دانلود قرار داده شده اند. مي توانيد اين محصول را به صورت اورجينال با كليك بر روي بنر بالا , خريداري كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.