دوشنبه ۱۴ اسفند ۰۲

آموزش زبان چيني نصرت نسخه صادراتي با كيفيت بالا

زبان نصرت،دانلود آموزش نصرت،آموزش رايگان زبان نصرت،زبان نصرت به صورت تضميني،خريد

آموزش زبان چيني نصرت نسخه صادراتي با كيفيت بالا

۸,۱۶۰ بازديد

 آموزش زبان چيني نصرت نسخه صادراتي با كيفيت بالا

آموزش زبان چيني نصرت يكي از معروف ترين مجموعه هايي است كه جهت آموزش كامل زبان چيني براي شما عزيزان فراهم گرديده است و بر روي تمامي مهارت هاي زبان چيني شامل گويش، تلفظ و مكالمات تاثير بسزايي دارد. اين مجموعه برگرفته از جديدترين متد آموزشي روز دنياست. با اين مجموعه شما مي توانيد در هر مكان و موقعيتي كه هستيد مكالمه چيني خود را تقويت كنيد زيرا اين بسته قابل اجرا بر روي كامپيوتر، موبايل و دي وي دي پلير (DVD Player) و MP3 مي باشد. مجموعه اي كه در اين سايت براي شما فراهم كرده ايم، آخرين و كامل ترين نسخه چيني نصرت است كه داراي ۹۰ درس و همراه با آموزش مكالمات صوتي زبان چيني نصرت است. اين مجموعه داراي فايل MP3 است كه از بارزترين مشخصه هاي اين مجموعه كيفيت صداي عالي آن مي باشد.

اين محصول به صورت اورجينال از فروشگاه ارائه ميشود و شماره مجوز در توضيحات درج گرديده

buy

 

( هزينه يك ساعت كلاس خصوصي را پرداخت كنيد و زبان چيني را كامل فرابگيريد)

آموزش زبان نصرت چيني پيشرفته

بسته نرم افزاري مكمل آموزش زبان چيني نصرت

آموزش زبان نصرت چيني جامع

مجموعه هاي آموزش سريع زبان نصرت پديده قرن در آموزش زبان

آموزش زبان نصرت چيني به روش نصرت (پكيج جامع)

 

آنچه در اين مجموعه خواهيد آموخت :

دوره مقدماتي و پيشرفته ـ مكالمه زبان چيني نصرت در سه ماه با روزي ۳۰ دقيقه گوش كردن به هر درس روش استفاده آسان براي تمامي سنين با هر سطح آشنايي به زبان چيني برگرفته شده از جديدترين متد آموزشي روز جهان

تمركز و تقويت حافظه در ضمن يادگيري

تكرار مطالب در فواصل زماني مختلف

بيش از ۵۰ ساعت آموزش شامل محاوره ، آشنايي با لغات ، آموزش حروف اضافه ، آشنايي با جمله سازي دروس در اين سيستم آموزشي به صورت فايلهاي صوتي آماده شده است و شما براي يادگيري آنها تنها و تنها نياز به گوش دادن به اين فايلهاي صوتي داريد .در اين آموزشها با تكرار هوشمندانه و برگشتي ،لهجه شما از ابتدا لهجه درستي شكل گرفته و به طور خودكار قواعد بيشمار زبان را در عمل فرا خواهيد گرفت . شنيدن دروس اين مجموعه بسيار لذت بخش و پر انرژي است و به طور مداوم از شما تمريناتي ميخواهد (تكرار برخي از جملات )كه خود اين مساله براي شما بسيار لذت بخش و هيجان انگيز خواهد بود .

اگر تا اندازه اي به زبان چيني مسلط باشيد ،اين دوره دوره آموزشي نصرت از سطح مبتد ي تا عالي ، بدون استفاده از كتاب ،شما را در يادگيري زبان چيني كمك خواهد كرد.

در ابتدا مكالمه اي پخش ميشود ،سپس روي تك تك لغات و جملات مكالمه تاكيد شده و معني و طرز تلفظ آنها آموزش داده ميشود.

 دوره آموزشي نصرت شامل ۹۰ درس جداگانه ميباشد .

آموزش مكالمه زبان بصورت كلمه به كلمه و تكرار كلمات همراه با گوينده و ساختن جمله با كلمات بيان شده در حافظه موقت قرار گرفته و تكرار در ادامه دروس و يادآوري آنها در فواصل زماني تعيين شده باعث ميگردد اطلاعات از حافظه اصلي منتقل گردد و محفوظات ماندگار شوند.

مزيت اين شيوه آموزشي چيست ؟

مزيت اين روش يادگيري عملي يك زبان است . بسياري از استادان زبان بر اين باورند كه بهترين روش يادگيري يك زبان خارجي اين است كه به آن كشور سفر كنيد و مدتي را در بين مردم آنجا سپري كنيد . اين مجموعه اين مساله را براي شمافراهم مي كند. افزون بر اين قواعد زبان را به شكل بسيار عميق و دروني آموزش ميدهد و شما بدون اينكه متوجه شويد تمام قواعد زبان را ناخود آگاه فرا خواهيد گرفت.

يادآوري بين زمان مندرج (بر پايه ي قواي ذهني و به خاطر سپري اطلاعات جديد در بزرگسالان )

اصل پيش بيني (پرسش از دانشجوبر اساس آموخته هاي جديد )

برنامه بر پايه يادگيري زنده : بكار گرفتن دانشجو در موقعيتهاي روزمره و واقعي براي يادگيري و تمرين آموخته ها است درست به مانند اينكه در كشور بيگانه حضور فيزيكي داريد . بر اساس اين روش در هر زباني يك هسته كلامي وجود دارد كه با فراگيري مجموعه لغاتي كه بيشترين و ضروري ترين كاربرد را در هر زباني دارند ميتوان بي آنكه مغز را با لغات غير ضروري و اطلاعات غير كاربردي انباشته كرد زبان را آموخت.

با اين مجموعه شما ميتوانيد در هر جا و هر مكان زبان ايتاليايي را مكالمه كنيد در واقع ميتوان گفت به علت دسترسي آسان به اين مجموعه از كوچكترين فرصتها ( مترو . اتوبوس و حتي رانندگي ) استفاده كرد و مكالمه چيني خود را تقويت كرد .

كاملترين مجموعه اموزش زبان چينيدر قالب پكيج آموزش زبان نصرت منتشر شده و در سايت آموزش زبان نصرت به صورت پكيج حرفه اي عرضه مي گردد

chinese (1)

بدون نياز به كتاب و جزوه
نه بخوانيد! نه بنويسيد! فقط گوش دهيد و تكرار كنيد و ياد بگيريد !!
آموزش سريع ومكالمه زبان از سطح مقدماتي تا پيشرفته با نصرت
به انضمام آموزش تقويت حافظه نصرت در حين يادگيري
قابل استفاده در دستگاههاي پخش خانگي و موبايل و كامپيوتر
تكرار مدون و برنامه ريزي شده مطالب آموزشي در فواصل زماني مختلف
قابل استفاده براي تمامي سنين با هر سطح آشنايي به زبان – از كودكان تا بزرگسالان

از آنجايي كه مجموعه آموزشي نصرت مخاطب و طرفداران زيادي دارد، اين مجموعه به ۲۵ زبان زنده دنيا توليد شده است. همچنين آموزش مجموعه نصرت از طريق فايل هاي صوتي صورت مي گيرد كه زبان آموزان مي توانند در مدت زمان كمي تلفظ و لهجه زبان چيني را بياموزند. آموزش زبان چيني به شيوه نصرت باعث تقويت حافظه و مهارت يادگيري در حين آموزش مي شود. اغلب زبان آموزان به دنبال آموزش زبان ديگر همراه با زبان فارسي مي باشند. مجموعه آموزشي نصرت هم يكي از بهترين و معروف ترين مجموعه هاي آموزش همراه با زبان فارسي مي باشد كه موردپسند بسياري از زبان آموزان واقع شده است. آموزش اين مجموعه بسيار ساده و لذت بخش مي باشد.

مجموعه آموزشي نصرت، زبان چيني را به كمك زبان فارسي آموزش مي دهد و تمامي كلمات و جملات زبان چيني آن با ترجمه فارسي بيان مي شود تا زبان آموزان به راحتي متوجه آموزش شوند. آموزش اين مجموعه به اين صورت است كه: ابتدا مكالمه اي پخش مي شود، سپس بر روي معني و تلفظ لغات و كلمات چيني تاكيد مي كند. شيوه آموزش اين مجموعه به گونه اي است كه با تكرار و تاكيد بر روي كلمات و جملات، قصد دارد كه آموزش هاي داده شده در ذهن شما براي هميشه باقي بماند. شما تنها در ۹۰ روز مي توانيد تمامي مهارت هاي مكالمه زبان چيني را به دست آوريد.

از مجموعه آموزش زبان چيني نصرت، يك درس به عنوان نمونه براي شما عزيزان در سايت قرار داده شده است. قابل ذكر است كه فايلهاي اصلي اين مجموعه داراي كيفيت صداي بسيار بالاتري نسبت به فايلهاي نمونه مي باشند.

مزاياي روش نصرت

مزيت متد نصرت و آموزش زبان چيني با نصرت، يادگيري يك زبان در عمل است. بيشتر از زبان شناسان عقيده دارند كه موثرترين روش يادگيري يك زبان خارجي سفر به كشور يا مكاني است كه به آن زبان گفتگو مي كنند. بودن در محيط آن زبان و شنيدن و صحبت كردن با مردم كمك شاياني به يادگيري زبان مي كند. اين مجموعه نيز اين شرايط را براي زبان آموز فراهم مي كند. علاوه بر اين قواعد زبان را به طور عميق و دروني ياد مي دهد و بدون نياز به اينكه توجه كنيد، تمام مسائل و قواعد زبان را به صورت ناخودآگاه ياد خواهيد گرفت.

chinese (4)

– استفاده از زمان بندي تصاعدي براي به حافظه سپردن كلمات و جملات، در متد نصرت مطالب به صورت حساب شده اي تكرار مي گردند تا هماهنگ با الگوي حافظه انسان به خاطر سپرده شوند (بر پايه لايتنر)

– اصل پيش بيني (سوال از زبان آموز بر مبناي مطالب يادگرفته شده جديد)

– برنامه بر پايه يادگيري زنده: قرار دادن زبان آموز در موقعيت هاي واقعي و روزمره براي آموختن مطالب و تمرين آنها.، شبيه شرايطي كه فرد در كشور مورد نظر حضور فيزيكي دارد. برمبناي متد نصرت، هر زبان يك هسته كلامي دارد كه با آموختن مجموعه لغات هسته آن كه بيشترين كاربرد را در زبان دارند تا ۸۰% زبان را مي توان آموخت و صحبت كرد بدون آنكه ذهن را با تعداد زيادي كلمات با كاربرد كم پر كرد. وجود اصلي ترين لغات چيني نصرت را به مجموعه اي بسيار مفيد براي همه زبان آموزان تبديل كرده است.

توجه كنيد: اين محصول داراي گارانتي بدون قيد و شرط فروشگاه با ضمانت بازگشت پول و يا تعويض ميباشدپس با اطمينان خريد كنيد.

اين محصول به صورت اورجينال از فروشگاه ارائه ميشود و شماره مجوز در توضيحات درج گرديده

buy

 

( هزينه يك ساعت كلاس خصوصي را پرداخت كنيد و زبان چيني را كامل فرابگيريد)

 شماره تماسهاي پشتيباني فروشگاه روي فاكتور خريد شما درج گرديده  كه هم به آدرس شما و ايميل شما ارسال ميشوند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.