جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

دانلود آموزش تصويري زبان نصرت انگليسي

زبان نصرت،دانلود آموزش نصرت،آموزش رايگان زبان نصرت،زبان نصرت به صورت تضميني،خريد

دانلود آموزش تصويري زبان نصرت انگليسي

۱۵۱,۷۴۴ بازديد

مجموعه آموزش تصويري زبان نصرت به اين صورت است كه: ابتدا كلمات و جملاتي را همراه با ترجمه فارسي براي شما بيان مي كند و از شما مي خواهد كه فقط گوش دهيد و بعد همان كلمات و جملات را تكرار مي كند و از شما مي خواهد كه همراه با مجموعه تكرار كنيد. و در آخر با استفاده از همان جملات مكالمه اي را براي شما آماده مي كند. هدف اين مجموعه از بارها گوش دادن و تكرار اين است كه براي هميشه در ذهن شما باقي بماند. اين مجموعه شامل ۳ بخش ۳۰ درسي مي باشد، يعني كلا داراي ۹۰ درس مي باشد. شما مي توانيد با آموزش روزي ۱ درس، طي ۹۰ روز انگليسي را به خوبي فرا بگيريد.

آموزش زبان نصرت تصويري جديدترين محصول در زمينه آموزش زبان انگليسي مي باشد كه به صورت همزمان با فايل هاي صوتي متن مكالمات و كلمات را به مخاطب نشان مي دهد تا عزيزاني كه علاقمند به يادگيري سيستم اموزشي شنيداري نيستند نيز از روش ديداري استفاده كرده و ماندگاري كلمات در ذهن خود را بيشتر كنند
روش معجزه آساي اموزش زبان نصرت توسط يك دانشمند زبان شناس انگليسي براي كمك به علاقمندان به فراگيري اموزش زبان انگليسي اختراع شد و به سرعت در سرتاسر دنيا مورد استقبال و توجه قرار گرفت.
موسسه آموزش زبان نصرت در ايران اين روش نوين در آموزش زبان نصرت را به فارسي ترجمه كرده و در اختيار فارسي زبانان عزيز قرار داده است.
فراموش نكنــــيد كه از برترين مزيت هاي متد آموزش زبان نصرت نسبت به روش هاي مشابه آموزش زبان هاي خارجي سرعت غير قابل تصور يادگيري و عدم فراموشي سريع دروس قبلي با كمك متد لايتنر است كه اين مزايا روش آموزش زبان نصرت را به ابزاري كارامد براي دانش آموزان و دانشجويان و مسافران خارج از كشور تبديل كرده است.

دانلود نمونه با كيفيت پايين آموزش زبان انگليسي نصرت به صورت تصويري

پسورد: www.7language.ir

 آموزش تصويري زبان انگليسي نصرت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.